Zilele Biz, Ziua de Media si Marketing

 


Am primit invitație pentru ziua 4, joi din Zilele Biz, Ziua de Media si Marketing. Multumesc pe aceasta ocazie echipei Biz. Urmaresc de la oarecare distanta activitatea Revistei Biz si chiar am fost la o tabara organizata de ei, Social Media Snow Camp in 2015. Asa ca, desi era o invitatie pe ultima suta de metri, am decis totusi sa ma bucur de ea si sa merg la Bucuresti. 

Am descoperit o sala plina ochi de oameni lucrand in domeniu sau fiind interesati de media si marketing. Au fost si niste branduri prezente, printre care Jeep Avenger, Elmiplant, Japanos, Chivas Regal, Nao, 5 to go.

Doua doamne stand la taclale la o cafea de la 5 to go.

Jeep Avenger, participantii puteau castiga un test drive


Mihai, impresar pentru fotograful Antonio Paval

Manuela, din echipa Biz

Pe la 10:30 au început discutiile.

Adrian Despot, Muzician, Producător muzical, TV & Radio Host


Tiberiu Mercurian, Marketing Director, Alpha Bank Romania & Cultural Entrepreneur 

Panel: Sergiu Mircea, Executive Director, Marketing and Communication at Banca Transilvania
Liliana Bock, Brand Manager, Maresi Foodbroker
Hortensia Năstase, Vice-President, Lowe Groupe
Important: Dinamism si adaptare
Sa ai o echipa buna, pentru a face fata versatilități mediului, cu multe schimbări.
Liliana Bock, echipa ei de 4 oameni se ocupa de 30 branduri?!
Deșchiși la oportunități.
Metoda cercuri concentrice, începi cu un proiect mai mic apoi daca merge bine treci la un proiect puțin mai mare si așa mai departe.
Respectul e important.
Pitch pt a alege agentia sau chemistry meetings nu pitchuri
Brand manager are un timespan intr-o companie de 18 luni, nu se gandeste la viata brandului ci la portofoliul sau.
Buget se face la inceputul anului si nu mai e loc pt inovatie? Planificarea e importanta. Vezi opertunitatea, gasesti buget.

Andrei Dunuță, Sales & Public Speaking Trainer, Fondator "Arta de a NU vinde" & SPEAKINGS



Dunuta: Nu exista biz plictisitor doar prezentari plictisitoare, poti sa spui povestea ta si sa fie deloc atractiva, ai 1 min sa fii memorabil. Oamenilor nu le pasa cu ce va ocupati, dar le pasa ce puteti face dv pt ei.
Georgiana, marketing manager la o companie romaneasca 
ce face mancare pentru animale, Thankq.pet.food


Călin Clej, Director de Marketing HONOR România și Bulgaria
Marketingul e ca jazzul facut bine e o arta, daca nu e zgomot.
Din marketing iesi doar cu picioarele inainte? 
Iesi din zona de confort. Un om creativ propune mereu lucruri noi, chiar daca nu le realizeaza pe toate, dar sa incerce sa aduca idei noi. Leader = omenos, profesionist, pare ca e acolo chiar daca nu e acolo.

Alexandra Moisescu, Brand & Marketing Manager, 5 to go
Cunoasterea clientului.  Incredere si reciprocitate. Revista 5 to go. 
Pahare personalizate pop art,  colaborare cu mai multe companii pt pahare personalizate, vola.ro, Ing  5 cafele gratuite pentru noi clienti, Timisoara capitala europeana, flip.ro, Radio Guerilla, 1 ora de ascultat, design by Daniela Mihaelescu . E simplu, la indemana, se intampla pe loc.

pahare design by Daniela Mihailescu 

Anamaria Băjan, Business Development Director, Cristim Family Holding


Pachete de produse Cristim, printre care si lactate Cristim, nou lansate.

Mihai Dobrovolschi, Managing Partner, Radio Guerilla
The boat that rocked-  film.  Esti flawsome, faci atatea greseli ca e un brand. Been canceled so many times ??  Tweeter era prea conform si de aceea a picat.

selfie time




Chivas Regal

5 to go
elmiplant


Panel Inside the Creative Mind: 
Miruna Dumitrescu, Group Creative Director, Publicis; 
Mihai Gongu, Executive Creative Director SEE, 
Cheil Worldwide & Member of the Cheil Global Creative Council; 
Cosmin Baba, Creative Director, Oxygen; 
Roxana Niță, Executive Creative Director, DDB Romania; 
Mihai Fetcu, Creative Director, Cohn & Jansen.

Creativitate, arta de a solutiona probleme. Insight prezentat neasteptat.  Balans artistic vs comercial, care misca oameni. A nu te opri, chiar daca crezi ca e un brief care a zis tot.  
lovetheworkmore.com < Hraneste-te cu lucruri faine, creatii misto.
Creativitatea e si entertainment.
Still speaking up, deep fake, un jurnalist mexican readus la viata prin A.I.
Conteaza intentia, cum sunt folosite aceste instrumente moderne.
Creativitatea va fi mereu cautata, e un timeless search.
Clientul e un partener. Povestea unui adevar pe care se alege sa se mearga.
Brainstorming, ies lucruri interesante, apoi alegi ce iti place, nu exista target sus sau diferit, tbie sa iti placa.  E shareble? Unskippable? 
Have fun with it.  Orice produs polueaza, fa si bine daca poti. 
Ce aduri admirati? 
Cat platesti cand te urasti de la ING
De netestat, test virginitate/ bac
Bixtonim? Barbatii racesc mai rau ca femeile
Unfollow hate 
Trenduri?
Promt to video, scad bugetele, daca exista tooluri A.I. ieftine, nu mai poti sa ceri multi bani.
Faster, better, cheeper
Adevar nu jigniri?
Suprarealism
Rescriere povesti nefericite
Ai - al treilea membru din echipa de creatie
Sa gasim solutii la toate problemele nasoale care vin
Degeaba e frumos pe midjourney daca nu ai o idee faina, Trebuie sa fie si idee, emotie si executie
Campanie de educare fara bani? 
teach for romania, 
scoala fara pauza???
Domestic violence
Drepturi femei
sala era plina ochi

RELATED:

Trimiteți un comentariu